Sebut harga adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan CIDB DAN SPKK DAN STB (G1/G2/G3/G4/G5/G6/G7) (ME) E06 yang masih sah dibenarkan membuat tawaran sekurang-kurangnya tiga (3) bulan selepas tarikh tutup iklan sebut harga 18/02/2019 bagi kerja serta syarat-syarat berikut :-
Dokumen Meja Sebut harga akan dipamerkan mulai 11/02/2019(ISNIN) sehingga 18/02/2019(ISNIN) semasa waktu pejabat di Bahagian Pengurusan Kontrak, Bangunan Kabin, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai, Johor.
Semua Dokumen Sebut harga yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut harga di Bahagian Pengurusan Kontrak, Bangunan Kabin, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai sebelum jam 12.00 Tengah hari pada 18/02/2019(ISNIN).
Penyebut harga yang tidak berjaya boleh mengambil semula dokumen sebut harga mereka di Bahagian Pengurusan Kontrak, Aras 9, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai, Johor dalam tempoh Sembilan puluh hari (90 hari) selepas tarikh berkuatkuasa sebut harga. Selepas tempoh tersebut semua dokumen sebut harga yang tidak berjaya akan dilupuskan.
(DATO' HAJI ADIB AZHARI BIN DAUD)
Datuk Bandar,
MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI.
Tarikh Iklan: 11/02/2019