Sistem e-Perolehan
MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI,
81300 JOHOR BAHRU, JOHOR
Tel : 07-555 5000 | Faks : 07-5568 007
Emel : admin@mpjbt.gov.my
Menu
Masuk

Laman Rasmi
Iklan Sebut Harga
Keputusan Sebut Harga
Senarai Pemohon Sebut Harga
Manual Pengguna
Borang Pendaftaran

Maklumat Sebutharga




Sebut harga adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan CIDB yang masih sah dibenarkan membuat tawaran sekurang-kurangnya tiga (3) bulan selepas tarikh tutup iklan sebut harga 12/11/2018 bagi kerja serta syarat-syarat berikut :-


BIL
JENIS KERJA
BILANGAN SEBUT HARGA
KELAS
HARGA BORANG SEBUT HARGA (RM)
1.KERJA MEMBAIKPULIH TEMBOK RUNTUH DI JALAN SEJAHTERA 1, TAMAN DESA SKUDAI, JOHORMBIP/S/434/2018 G1/CE2135.00
2.KERJA MEMBAIKPULIH TEMBOK RUNTUH DI JALAN KABONG 9, TAMAN TERATAI, JOHORMBIP/S/435/2018 G1/CE2135.00

Dokumen Meja Sebut harga akan dipamerkan mulai 04/11/2018(AHAD) sehingga 12/11/2018(ISNIN) semasa waktu pejabat di Bahagian Pengurusan Kontrak, Bangunan Kabin, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai, Johor.

Semua Dokumen Sebut harga yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut harga di Bahagian Pengurusan Kontrak, Bangunan Kabin, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai sebelum jam 12.00 Tengah hari pada 12/11/2018(ISNIN).

Penyebut harga yang tidak berjaya boleh mengambil semula dokumen sebut harga mereka di Bahagian Pengurusan Kontrak, Aras 9, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Skudai, Johor dalam tempoh Sembilan puluh hari (90 hari) selepas tarikh berkuatkuasa sebut harga. Selepas tempoh tersebut semua dokumen sebut harga yang tidak berjaya akan dilupuskan.





(HAJI ADIB AZHARI BIN DAUD)

Datuk Bandar,

MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI.


Tarikh Iklan: 04/11/2018


Kembali
Cetak
MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI,
81300 JOHOR BAHRU, JOHOR
Tel : 07-555 5000 | Faks : 07-5568 007
Emel : admin@mpjbt.gov.my
Copyright Integrasys Solution Sdn Bhd All Rights Reserved.