Sebut harga adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan CIDB (ERROR CODE 5) yang masih sah dibenarkan membuat tawaran sekurang-kurangnya tiga (3) bulan selepas tarikh tutup iklan sebut harga 03/06/2018 bagi kerja serta syarat-syarat berikut :-
Dokumen Meja Sebut harga akan dipamerkan mulai 20/05/2018(AHAD) sehingga 03/06/2018(AHAD) semasa waktu pejabat di Kaunter Perolehan, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Bandar Medini Iskandar, Iskandar Puteri, Johor.
Semua Dokumen Sebut harga yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut harga di Kaunter Perolehan, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Bandar Medini Iskandar, Iskandar Puteri, Johor sebelum jam 12.00 Tengah hari pada 03/06/2018(AHAD).
Penyebut harga yang tidak berjaya boleh mengambil semula dokumen sebut harga mereka di Kaunter Perolehan, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, Bandar Medini Iskandar, Iskandar Puteri, Johor dalam tempoh Sembilan puluh hari (90 hari) selepas tarikh berkuatkuasa sebut harga. Selepas tempoh tersebut semua dokumen sebut harga yang tidak berjaya akan dilupuskan.
(DATO' HAJI MOHD HAFFIZ BIN HAJI AHMAD) Datuk Bandar, MAJLIS BANDARAYA ISKANDAR PUTERI.
Tarikh Iklan: 20/05/2018